Ana içeriğe atla

Başarmak! Her Şeye Rağmen Başarmak...

Başarmak...

Hepimizin yapabileceği şey...

Peki neden yapamıyoruz yani başaramıyoruz. Başaramıyoruzdan çok başarmak istemiyoruz. Ya korkudan ya çekingenlikten. Peki neden korkuyoruz.

-Ya yanlış yaparsam.
-Ya beceremezsem.
-Ya gülerlerse?

Bu sorularla başa çıkamıyoruz. Bu sorularla başa çıkıp başarmamızın tek yolu kendimizden geçiyor. Kendimize şöyle bir bakıp.

-Onlardan bana ne? (kötü anlamda değil)
-Onlar beni yönlendiremez.
-Onlar benim hayatımı yönlendiremez.
-Onlar benim başarımı engelleyemez.

... demeliyiz. Gerçekten de demeliyiz. Çünkü onların ne diyeceği (elalem ne der) dememeli ve yolumuza devam etmeliyiz. Önümüze çıkan her engeli severek aşmalıyız. Gözümüzde ne kadar büyük olursa olsun büyütmemeliyiz. İşte tam bu şekilde yaparak başarıya ulaşan kişilerden biride OSMAN ÇAKMAK ...






Başaran kişi Osman Çakmak.

Doğu'da haince döşenen mayına basarak dizinin altından kaybeden kişi... O halde iken bile arkadaşını düşünen kişi...

Küçüklüğünden beri en sevdiği iş olan futbol oynamayı çok seven kişi bir ayağını kaybetti diye futbola daha doğrusu hayata küsmedi.

Devletin sağladığı destekler ve ona sunulan imkanları en iyi şekilde kullandı ve çalıştı, hem de çok çalıştı, yılmadı en iyisini yapmaya çalıştı.



Ondan dinlediğim sohbette çok şey öğrendim.


  1. Asla vazgeçme!
  2. Engelleri severek aş!
  3. Saygılı ol!
  4. Elinizdekilerin kıymetini bilin!
  5. ve son olarak ANNENİZİ ÇOK SEVİN [ eğer hayatta değilse (Allah rahmet eylesin) yine de çok sevin. Bir dua okuyun. ]
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...













Yorumlar